routing - ניתוב שלוחה (למערכת אחרת, למספר טלפון, לכמה מספרים ביחד, ל1800 לIP)

המנהלים: כותב מוסמך, חוקר, אאד, רדיופון, קופת הקהל

ימות המשיח
הודעות: 1377
הצטרף: 17:03 14/03/2016

routing - ניתוב שלוחה (למערכת אחרת, למספר טלפון, לכמה מספרים ביחד, ל1800 לIP)

הודעהעל ידי ימות המשיח » 16:48 17/03/2016

ישנם כמה סוגים של ניתוב בשלוחות:


1 - ניתוב למערכת אחרת של ימות המשיח (אין חיוב ביחידות)/ ניתוב למערכות אחרות של ימות המשיח לפי הגדרות זמנים (אין חיוב ביחידות)

2 - ניתוב לטלפון אישי לפי תפריט לאיזה שלוחה לצלצל/ לפי הגדרה ישירה לאיזה שלוחה לצלצל / לפי הגדרה של לצלצל לשלוחות לפי סדר עם הגבלת כמות / לצלצל לכמה מספרים ביחד
(חיוב ביחידה לדקה, מדידה לפי שניות)

3 - ניתוב לטלפון אישי לפי שעות / ימים (חיוב ביחידה לדקה, מדידה לפי שניות)

4 - ניתוב למספרי 1800/1801 (אין חיוב ביחידות)


-------------

ניתוב למערכת אחרת של ימות המשיח:

קוד: בחר הכל

type=routing_yemot
routing_yemot_number=0773137770

;באם רוצים לנעול ולשים בקשת סיסמה בכניסה לתיקיה ניתן להכניס ערך זה.

קוד: בחר הכל

password=1234


; להשמיע את קובץ M0000 רק פעם אחת בכל תיקיה בכל פעם שמתקשר למערכת

קוד: בחר הכל

say_first_one_time=yes

הודעות
M0000 - הקובץ המושמע ראשון,לא חובה באם אין - מדלג

חסימת אפשרות ההעברה למערכת שלך:

באם ברצונך שמודול routing_yemot ניתוב פנימי בין המערכות - לא יוכל לעבוד במערכות אחרות שיוכלו להגיע למערכת שלך כניתוב פנימי
יש צורך להגדיר במערכת בתיקיה ראשית בקובץ ivr.ini את ההגדרה (שימו לב, לא בקובץ ext.ini הנמצא בתוך השלוחה).

קוד: בחר הכל

routing_from_yemot=no

זה גורם שלא יוכלו להפנות שיחות למערכת שלך ממערכות אחרות באמצעות ניתוב פנימי.
-----

הפניה לתוך שלוחה מסוימת במערכת אחרת

(שימו לב! המערכת שאליה מפנים צריכה להיות בניהולכם!)

במערכת שממנה אתם מפנים תגדירו (בשלוחה שתבחרו להפנות ממנו)

קוד: בחר הכל

type=routing_yemot
routing_yemot_number=079512345

לא לשכוח להחליף את המספר 079512345 למספר המערכת שאליה את מפנים

ובמערכת שאליה אתם מפנים - תגדירו בשלוחה הראשית - בקובץ ההגדרות (ext.ini)

קוד: בחר הכל

check_did_and_go_to_folder=yes

(שזה "זיהוי לפי מספר מחויג")

ובנוסף להכניס (במערכת שאליה אתם מפנים) - קובץ בשם Did_Go_To.ini
ובו לכתוב

קוד: בחר הכל

079512345=/4

(לא לשכוח להחליף את המספר 079512345 למספר המערכת שאליה את מפנים)
זה יפנה לשלוחה 4

שימו לב! אם המערכת משמשת אתכם לעוד דברים
אז אתם תצטרכו שתי מספרים למערכת
כי מעכשיו - כל מי שיתקשר למערכת דרך המספר 079512345 (לצור העניין) יעבור לשלוחה 4
ניתן לרכוש מספר נוסף דרך שירות הלקוחות
-----

ניתוב למערכות אחרות של ימות המשיח לפי הגדרות זמנים (אין חיוב ביחידות)

קוד: בחר הכל

type=routing_yemot
routing_time=yes
routing_time_1=077136000.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun
routing_time_2=0799234770.*.*.1-20.jun
routing_time_3=0773137770

להגדרות והסבר על הזמנים והגדרתם ניתן להסתכל ממודול routing_time, זה בדיוק אותו דבר
רק שיעבוד רק על מספרים נייחים של מערכות בימות המשיח בלבד, וללא חיוב ביחידות.



ניתוב ישיר לטלפון מוגדר
ניתן להגדיר חיוג ישר למספר ללא שלוחות

קוד: בחר הכל

type=routing
routing_to_phone=0581234567


ניתוב לטלפון אישי לפי תפריט לאיזה טלפון לנתב

קוד: בחר הכל

type=routing
routing1=0501234567
routing2=0773137770

ברירת מחדל השיחות מוקלטות אם רוצים לבטל הקלטה יש להגדיר

קוד: בחר הכל

routing_record=no

ההקלטות נשמרות בתוך התקיה הזמנית - בתוך הסל מחזור תחת תיקיית RoutingRecord וימחקו לאחר כ30 יום.


הודעות:
M1001 המקש שֶהוֹקַש שגוי
M1002 לא הוקשה בחירה
M1039 אנא הקישו את מספר השלוחה לניתוב וסולמית

ערכי ברירת מחדל
digits=1 כמה ספרות אפשר להקיש בשלוחות
routingX=0501234567 טלפון לניתוב
up=# לעלות שלב אחורה
root=* לחזור לשרש


ניתוב לכמה מספרים ביחד

אם יש לכם טלפון במשרד וגם בפלאפון ואתם רוצים לענות או כאן או כאן - מה שיותר מהר

יש לכם כמה טלפניות ואתם רוצים שאת השיחה מקבלת מי שעונה הכי מהר

מהיום זה אפשרי
ניתן להגדיר לחייג לכמה מספרים ביחד, כאשר הראשון שעונה, אז השיחה מתבטלת מכל השאר.


ההגדרות הם:

קוד: בחר הכל

type=routing
routing_multiple=yes
routing_multiple_numbers=1,11,33,25,65
routing1=0501111111
routing11=05233333333
routing25=1800400400
routing33=1700123456
routing65=*5770


בהגדרה routing_multiple_numbers יש לרשום לאיזה שלוחות לצלצל ביחד
כאשר לאחר מכן יש להגדיר כל שלוחה את המספר לחיוג

בדוגמא לעיל מצלצל לשלוחות 1,11,33,25,65 לכולם ביחד
ניתן להגדיר כמובן איזה שלוחות וטלפונים שאתם מעונינים


ניתוב למספר אישי מיידית - ללא תפריט

בשביל להפעיל מיידית וללא תפריט את שלוחה 1

קוד: בחר הכל

type=routing
routing_start=1
routing1=0501234567


בשביל להפעיל מיידית וללא תפריט את שלוחה 2 נגדיר

קוד: בחר הכל

type=routing
routing_start=2
routing2=0501234567



ניתוב למספר אישי לכל השלוחות לפי סדר ועם הגבלת כמות

אם רוצים לנתב שיחות לכמה מקומות בהתאם לכמות
לדוגמא יש מוקד התרמות שמפעיל כמה מוקדים לקבלת השיחות
כאשר במיקום הראשון יש לדוגמא 8 עובדים ובמקום השני 20 עובדים

אז ניתן להגדיר שיחייג לפי הכמות
אם מוקד 1 מלא אז יעביר שיחות למוקד ב

ההגדרות הם:

קוד: בחר הכל

;הפעלת מודול ניתוב
type=routing
;הפעלת ניתוב לפי כמות
routing_count=yes
;הגדרת המספר לניתוב במוקד הראשון
routing1=0501234567
;חובה להגדיר כמות, כאן מוגדר למוקד הראשון יוכלו לעבור עד 29 שיחות בו זמנית
routing_count_1=29
;הגדרת המספר לניתוב במוקד השני
routing2=0501234567
;חובה להגדיר כמות, כאן מוגדר למוקד השני יוכלו לעבור עד 8 שיחות בו זמנית
routing_count_2=8

;הגדרות של מוזיקה בהמתנה מרגע המעבר למוקד עד הרגע שעונים במוקד, כאן מוגדר לא להפעיל מוזיקה בהמתנה
music_on_hold=no

כאשר כל המוקדים תפוסים ומלאים
הלקוח שומע מוזיקה בהמתנה לפי המוגדר בקבצים 000 ואח"כ 001 וכו'

באם אין קבצים להשמעה המערכת בודקת כל 3 שניות מחדש האם אחד מהמוקדים התפנה
באם יש קבצים המערכת בודקת בין קובץ לקובץ
לכן מומלץ לחלק את הקבצים לחלקים של 3 שניות כל אחד
כך שמצד אחד הלקוח ישמע ברצף את ההשמעות
מצד שני המערכת תבדוק כל 3 שניות האם ניתן כבר להעביר את הלקוח

כאשר מסתכלים באתר יופיע לכם סימון שהשיחה מנותבת עם מספר הטלפון אליו מנותבת כרגע השיחה

חיוג מקוצר, חיוג לכל מספר לפי הקשה, וחיוג לכוכביות (4 ספרות)

ניתן להגדיר חיוג לכל מספר קיים
ע"י הוספת ההגדרה

קוד: בחר הכל

routing_any_phone=yes

ואז בתפריט תוכלו להקיש כל מספר של 10 ספרות ולחייג

ואז כל המספרים שהגדרתם בצורה ישירה יהיה בעצם חיוג מקוצר

קוד: בחר הכל

routing1=0581234567
routing2=0521234567

הסבר: במקרה כזה
אחת וסולמית יחייג ל0581234567
שתים וסולמית יצלצל ל0521234567
הקשה של מספר מלא יחייג למספר המלא שהקשתם

מנהלי מערכות שימו לב!!!
אל תפתחו אפשרות זו ללא סיבה
כי אחרת הלקוחות יוכלו לצלצל על חשבונכם לכל מקום


מומלץ לפתוח את זה בשלוחה מיוחדת ולהגדיר סיסמה בכניסה המיועדת עבורכם בשביל שתוכלו להוציא שיחות עם הזיהוי של המערכת


בנוסף ניתן גם להגדיר או להתקשר למספרי כוכבית ו1700 בעלות רגילה של היחידות
וכן להתקשר ל1800 גם דרך מודול זה ללא עלות.

כלומר גם ניתן להקיש במספר המלא 1800 / 1700 / מספר כוכבית
וגם ניתן להגדיר בחיוג מקוצר
לדוגמא

קוד: בחר הכל

routing1=1700123456
routing2=1800123456
routing3=*5770
routing4=089493770                       






הודעה בצד העונה לפני תחילת השיחה
ניתן להגדיר שכאשר השיחה מועברת מהמערכת למספר המנותב
תושמע הודעה למספר המנותב - ורק לאחר מכן השיחה תתחיל
בשביל להפעיל את האפשרות יש להגדיר

קוד: בחר הכל

type=routing
routing_answer_play=yes


ההודעה המושמעת היא M1692
ברירת מחדל זה גינגל של ימות המשיח
כמובן שתוכלו להחליף להודעה משלכם על ידי החלפת ההודעה

לתשומת לבכם, מומלץ בהודעה להשאיר 2 שניות רווח בהתחלה ורק לאחר מכן לשים את ההודעה שלכם, (2 שניות זה הזמן של העניה ומרווחים בין חברות התקשורת)
אורך ההודעה לא מומלץ מעל 7 שניות כי גם ככה אנשים מחכים בצד השני של הקו.



אפשרות מקבל השיחה לבחור אם לקבל את השיחה או לדחותה
ניתן להגדיר שמקבל השיחה ישמע בהתחלה תפריט
M1693 שיחה זו מועברת אליכם באמצעות הפלטפורמה הטכנולגית של ימות המשיח, לקבלת השיחה הקישו 1, לדחיית השיחה הקישו 2

להגדרה

קוד: בחר הכל

routing_answer_tfr=yes

ניתן לראות לוג של מי ענה ומי דחה -
בתוך התיקיה של החיוג בקובץ LogRoutingAnswerTfr
וכן בתיקית LOG בקובץ LogRoutingAnswerTfr

באם העונה דחה את השיחה, המאזין חוזר לתפריט.
אם רוצים שיילך לשלוחה אחרת, ניתן להגדיר

קוד: בחר הכל

routing_answer_tfr_hangup_goto=/1

בדוגמה כאן רואים שבאם העונה דחה את השיחה המאזין יעבור לשלוחה 1 שתחת השלוחה הראשית.



ניתוב שיחה לIP

קוד: בחר הכל



type=routing_ip
routing_ip=11.22.33.44
routing_extension=0123456789
;routing_ip_dial_time=23
;routing_ip_cancel_star_next=yes
;routing_ip_end_goto=/8
;routing_ip_record=yes
;routing_ip_emeil_send=yes
;routing_ip_email_address=ss@hh.co.il
;routing_ip_email_name=אברהם



חובה לאשר דרך שרות לקוחות את כתובת routing_ip המיועדת לההעברה.

חובה להכניס מספר routing_extension כלומר מספר שלוחה לניתוב ביעד
לא ניתן לשלב תוים "@" "&" ":" בשלוחה.

ברירת מחדל החיוג מתבצע באורך 23 שניות
ניתן לשנות את אורך החיוג לפי הצורך בערך

קוד: בחר הכל

routing_ip_dial_time=23



ברירת מחדל שהשיחות לא מוקלטות
להקלטת השיחה יש להוסיף את הערך

קוד: בחר הכל

routing_ip_record=yes


ברירת מחדל שגם אם השיחה מוקלטת אינה נשלחת למייל ואם רוצים שישלח יש להוסיף את הערך

קוד: בחר הכל

routing_ip_emeil_send=yes


האימייל כברירת מחדל נשלח לכתובת המוגדרת בחייגן באם רוצים לשנות יש להכניס את האימייל לערך

קוד: בחר הכל

routing_ip_email_address=ss@hh.co.il


באם רוצים להוסיף שם נוסף לאימייל בנוסף למוגדר בחייגן יש להוסיף לערך

קוד: בחר הכל

routing_ip_email_name=אברהם


ברירת מחדל שבהקשת כוכבית השיחה מתנתקת וממשיכה במערכת הבסיס.
באם רוצים שלא יוכל לנתק במקש כוכבית (לדוגמא במערכת הבחירות במספרהמנותב היה צריך להקיש ת.ז. וכוכבית, בעוד שכוכבית מנתק השיחה) יש להכניס את הערך

קוד: בחר הכל

routing_ip_cancel_star_next=yes


לאחר סיום ההשמעה לאיזה תיקיה לעבור - ברירת מחדל חוזר שלב אחורה
בדוגמא כאן הולך לשלוחה 8 שתחת שלוחה ראשית

קוד: בחר הכל

routing_ip_end_goto=/8


זיהוי השיחה יוצאת
להלן האפשרויות:

קוד: בחר הכל

routing_your_id=add01
routing_your_id=no01
routing_your_id=did


ברירת מחדל: add01 - זיהוי של היוזם עם תוספת 01 (עובד רק בחוות השרתים עם מספרי ה077 ולא בחוות השרתים עם מספרי ה079.)
no01 - זיהוי רגיל של היוזם ללא תוספות
did - משדר מספר מערכת ולא מספר של הלקוח
במידה ומספר הלקוח מוגדר כחסום, המערכת תשדר את מספר המערכת של הלקוח במקום את המספר החסום שלו.


הגדרת זיהוי מיוחד
במודולים של
routing
routing_time
ניתן להגדיר מספרים נוספים לזיהוי
כל מספר שהוא מוגדר אצלכם במערכת כמספר משני - ניתן להגדיר גם אותו

במידת הצורך במידה ויש לכם מספר שהוא שייך לכם במערכת אחרת, ואתם רוצים לצאת עם הזיהוי שלו, גם ניתן
אבל חובה לעבור דרך שרות לקוחות שיאשרו למערכת שלכם להשתמש במספר
רק לאחר האישור ועדכון המספר הזיהוי שביקשתם יעבוד

בשביל להגדיר את מספר משני / מספר שאושר בשרות לקוחות יש להגדיר:

קוד: בחר הכל

routing_your_id=special.0501234567



הגדרות נוספות למודול routing

ברירת מחדל - השיחות נשלחים לאיימיל אלא אם כן מוגדר

קוד: בחר הכל

 routing_email_send=cancel


השיחות נשלחות לאיימיל המוגדר בכרטסת "הגדרות משתמש"
ניתן לשנות את הערכים של השם והאיימיל למשלוח עבור התיקיה
לשינוי המייל:

קוד: בחר הכל

routing_email_address=ddd@gmail.com

בתוך המייל שמגיע - כתוב את השם של בעל המערכת
ניתן לשנות

קוד: בחר הכל

routing_email_name=אברהם

(ניתן לעשות עם זה טריק
שבמייל יהיה כתוב משהו שיזכיר לכם את הנושא או היעוד של השלוחה ממנה הגיע ההקלטה, למשל)


הגדרות מוזיקה בהמתנה
ברירת מחדל - המחייג שומע צליל חיוג
כאילו מוגדר כך:

קוד: בחר הכל

music_on_hold=no

ניתן לשלוח לשירות הלקוחות מנגינה
שיגדירו אותה כמנגינה להמתנה
ואז מקבלים מהם שם המנגינה
וכותבים במקום no' את שם המוזיקה בהמתנה


מוסיקה בהמתנה למענה אנושי לבחירתכם
, הזכויות שמורות לחברת ימות המשיח.
אם יהיה ביקוש נוסיף שירים נוספים לספריית המוסיקה לבחירה.

1) מוסיקה בלבד.

קוד: בחר הכל

music_on_hold=ztomao

2) מוסיקה עם פתיחת "שיחתכם חשובה לנו"

קוד: בחר הכל

music_on_hold=ztomao+patiach





מעבר בסיום החיוג אם השיחה לא נענתה וכד'


אחרי כמה זמן יעבור לשלוחה אחרת - אם אין מענה

קוד: בחר הכל

routing_end_time=20

בדוגמה מוגדר שאם המחייג לא קיבל מענה יעבור אחרי 20 שניות

לאיזה שלוחה יעבור
ניתן להגדיר לעבור לשלוחה אחרת, לדוגמה:

קוד: בחר הכל

routing_end_goto=/8


באם רוצים שהשיחה תתנתק
ניתן להגדיר:

קוד: בחר הכל

routing_end_goto=hangup


_______________


הגדרות ברירת מחדל לקובץ עם כל השיחות שבוצעו בשלוחה שנשלח עם ההקלטה במייל

קוד: בחר הכל

LogRouting.ini


קוד: בחר הכל


LogRouting=דו"ח שיחות יוצאות
Folder=שלוחה
DID=מערכת
IdType=סוג זיהוי
teudat_zehut=תעודת זהות
digits=הקשת ספרות
list=רשימה
phone=טלפון
enter_phone_list=רשימת טלפונים
EnterId=מספר זיהוי
ValName=שם
Phone=טלפון
Date=תאריך
Time=שעה
HebrewDate=תאריך עברי
Module=סוג שלוחה
Routing=מספרים לחיוג
YourID=זיהוי יוצא
DialStatus=מצב השיחה
CONGESTION=שגיאה
NOANSWER=אין תשובה
BUSY=עסוק
ANSWER=נענה
CANCEL=ביטול
DialTime=אורך כלל השיחה
AnswerTime=זמן שיחה
AnswerNumber=מספר שנענה








ניתוב לטלפון אישי לפי שעות / ימים

קוד: בחר הכל

type=routing_time
routing_time_1=0509111111.09:00-17:00.mon-fri.1-20.jun
routing_time_2=0509029999.*.*.1-20.jun
routing_time_3=0721234567
routing_time_4=0729876543.*.*.*.*


סדר הנתונים הוא: מספר לניתוב- שעות - ימים בשבוע - ימים בחודש - חודשים.
ניתן להכניס ערך, או * לכלל האפשרויות.
אין חובה להכניס את כל הערכים, רק חשוב לשמור על הסדר.
כך למשל בדוגמה המצורפת:

למספר 0509111111 השיחה תועבר רק בין 9 בבוקר ל5 אחה"צ בימים שני עד שישי, מהראשון עד ה20 לחודש יוני בלבד.
למספר 0509029999 השיחה תועבר בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע מהראשון עד ה20 לחודש יוני בלבד.
למספר 0721234567 השיחה תועבר תמיד, כי אם אין הגדרות, אז משתמשים בכל ההגדרות.
גם למספר 0729876543 השיחה תועבר תמיד - כי הכניסו בתנאי * - שזה אומר כל האפשרויות.

רשימת הימים:
"sun" | "mon" | "tue" | "wed" | "thu" | "fri" | "sat"
רשימת החודשים
"jan" | "feb" | "mar" | "apr" | "may" | "jun" | "jul" | "aug" | "sep" | "oct" | "nov" | "dec"





מבצע מעבר לתיקיה אחרת במידה ואין מוקד מאויש וזאת לאחר השמעת הודעה M1041

קוד: בחר הכל

close_time_goto=/2


באם מוגדר להשמיע את קובץ על ידי הקוד

קוד: בחר הכל

play_phone=file

מספר טלפון והקובץ קיים ישמיע את הקובץ שנמצא בתיקיה בשם Phone0501234567 בתוך השלוחה.


הגדרות מוזיקה בהמתנה
ברירת מחדל צליל חיוג no

קוד: בחר הכל

music_on_hold=no
/ שם המוזיקה בהמתנה

ברירת מחדל מקליט את השיחות בשלוחה אא"כ מוגדר

קוד: בחר הכל

routing_time_record=no


ברירת מחדל: הקלטת השיחה נשלחת לדואר האלקטרוני המוגדר של המערכת, אלא אם מוגדר לא לשלוח על ידי הקוד:

קוד: בחר הכל

routing_time_emeil_send=cancel


ניתן לשנות כתובת מייל למשלוח הקלטות בשלוחה המוגדרת על ידי הקוד:

קוד: בחר הכל

routing_time_email_address=aa@dd.co.il


ניתן לשנות גם את השם המופיע בתור שולח האימייל, לדוגמה:

קוד: בחר הכל

routing_time_email_name=avrham


ניתן להגדיר שהמאזין יוכל לעבור למענה אנושי רק על ידי הקשת סיסמה:

קוד: בחר הכל

password=1234

ניתן להגדיר שקובץ M0000 בשלוחה יושמע רק פעם אחת בכל שלוחה בשיחה למערכת, כך שאם המאזין שמע את ההודעה, והמשיך "לטייל" במערכת, ולאחר מכן חוזר שוב לשלוחה, הוא לא ישמע עוד פעם את קובץ M0000 הגדרה זו על ידי הקוד:

קוד: בחר הכל

say_first_one_time=yes


הודעות:
M0000 - הקובץ המושמע ראשון,לא חובה באם אין - מדלג
M1041 המענה סגור כעת אנא נסו שוב בשעות הפעילות
M1042 שלוחה זו אינה מוגדרת במערכת,
M1043 יתרת יחידות נמוכה לביצוע השיחה
M1026 שלום ולהתראות


ניתוב למספרי 1800/1801

קוד: בחר הכל

type=routing_1800
routing_1800=1800123456
routing_1800_cancel_star_next=yes
routing_1800_end_goto=/8
routing_1800_record=yes
routing_1800_emeil_send=yes
routing_1800_email_address=ss@hh.co.il
routing_1800_email_name=אברהם


ברירת מחדל שהשיחות לא מוקלטות
להקלטת השיחה יש להוסיף את הערך
routing_1800_record=yes


ברירת מחדל שגם אם השיחה מוקלטת אינה נשלחת למייל ואם רוצים שישלח יש להוסיף את הערך
routing_1800_emeil_send=yes

האימייל כברירת מחדל נשלח לכתובת המוגדרת בחייגן באם רוצים לשנות יש להכניס את האימייל לערך
routing_1800_email_address=ss@hh.co.il

באם רוצים להוסיף שם נוסף לאימייל בנוסף למוגדר בחייגן יש להוסיף לערך
routing_1800_email_name=אברהם

ברירת מחדל שבהקשת כוכבית השיחה מתנתקת וממשיכה במערכת הבסיס.

routing_1800_cancel_star_next=yes
באם רוצים שלא יוכל לנתק במקש כוכבית (לדוגמא במערכת הבחירות במספרהמנותב היה צריך להקיש ת.ז. וכוכבית, בעוד שכוכבית מנתק השיחה) יש להכניס את הערך

routing_1800_end_goto=/8
לאחר סיום ההשמעה לאיזה תיקיה לעבור - ברירת מחדל חוזר שלב אחורה
בדוגמא כאן הולך לשלוחה 8 שתחת שלוחה ראשית

אאד
הודעות: 1633
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: routing - ניתוב שלוחה (למערכת אחרת, למספר טלפון, לכמה מספרים ביחד, ל1800 לIP)

הודעהעל ידי אאד » 15:11 24/10/2018

חוות דעת כתב:
אאד כתב:
חוות דעת כתב:לא הבנתי, מדוע זה 'על חשבוני', איזה חשבון יש כאן. אני משלם למישהו על השיחות היוצאות של המערכת שלי?
מה שיודע עד עכשיו שהעלות היחידה זה כשמתקשרים עם זיהוי המערכת לרשימת התפוצה. מה זה קשור לניתוב שיחות?

שיחה למספר רגיל דרך המערכת עולה כסף

קודם כל, זה לא כתוב בהתחלת השרשור. שנית, איך הם יכולים לחייב אותי, כשלא העברתי להם שום דרכי חיוב.
אני השתמשתי בזה בעבר, אתה רוצה להגיד לי שבסוף החודש הם יבואו לתבוע אותי שאני ישלם להם על זה. זה לא הגיוני!

לא
יורד לך יחידות

חוות דעת
הודעות: 440
הצטרף: 09:39 16/09/2018
מיקום: ארץ ישראל

Re: routing - ניתוב שלוחה (למערכת אחרת, למספר טלפון, לכמה מספרים ביחד, ל1800 לIP)

הודעהעל ידי חוות דעת » 15:47 24/10/2018

תפארת כתב:זה מה שמובא בתחילת השרשור


ימות המשיח כתב:ישנם כמה סוגים של ניתוב בשלוחות:


1 - ניתוב למערכת אחרת של ימות המשיח (אין חיוב ביחידות)/ ניתוב למערכות אחרות של ימות המשיח לפי הגדרות זמנים (אין חיוב ביחידות)

2 - ניתוב לטלפון אישי לפי תפריט לאיזה שלוחה לצלצל/ לפי הגדרה ישירה לאיזה שלוחה לצלצל / לפי הגדרה של לצלצל לשלוחות לפי סדר עם הגבלת כמות / לצלצל לכמה מספרים ביחד
(חיוב ביחידה לדקה, מדידה לפי שניות)

3 - ניתוב לטלפון אישי לפי שעות / ימים (חיוב ביחידה לדקה, מדידה לפי שניות)

4 - ניתוב למספרי 1800/1801 (אין חיוב ביחידות)



ואם אין לך יחידות אתה לא יכול להוציא שיחה

אז למה כתוב: "2 - ניתוב לטלפון אישי לפי תפריט לאיזה שלוחה לצלצל/ לפי הגדרה ישירה לאיזה שלוחה לצלצל / לפי הגדרה של לצלצל לשלוחות לפי סדר עם הגבלת כמות / לצלצל לכמה מספרים ביחד"
למה הוא מתייחס רק ל'שלוחות', ולא כתוב "ניתוב לטלפון אישי" וזהו.

חוות דעת
הודעות: 440
הצטרף: 09:39 16/09/2018
מיקום: ארץ ישראל

Re: routing - ניתוב שלוחה (למערכת אחרת, למספר טלפון, לכמה מספרים ביחד, ל1800 לIP)

הודעהעל ידי חוות דעת » 14:48 25/10/2018

כפי הנראה, עדיין לא 'שיכתוב' הגדרות הללו, יש בו כמה דברים שלא ברורים.
ביניהם:
1. האם ניתן לנתב שיחות רק למספרים עם 10 ספרות ולא למספר בזק רגיל?
2. כתוב שבוטל האפשרות לנתב למספרי 012 לפי שעות \ ימים. זאת אומרת שבלי ההגבלה של שעות וימים כן אפשר לנתב? הלא זה יותר מ-10 ספרות. והאם דוקא למספרי 012, מה עם 013 017 וכדו'.
3. איך להשמיע מוזיקה באמצע.
4. הקודים תחת כותרת "הגדרות ברירת מחדל לקובץ עם כל השיחות שבוצעו בשלוחה שנשלח עם ההקלטה במייל", לא ברורים.
5.בכלל צריך להוסיף יותר ביאור. לא לחסוך במילים, כיד הטובה עליך.

מודה לך מאד!

עריכה:
1. יש כל מיני 'קול'ות של חצרות ושל ענינים שונים ומשונים, מספרים של שיעורים ושל מוזיקה ושל עוד דברים, איך אני יודע איזה מספר זה של 'ימות המשיח' שלא יעלה לי יחידות.

אאד
הודעות: 1633
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: routing - ניתוב שלוחה (למערכת אחרת, למספר טלפון, לכמה מספרים ביחד, ל1800 לIP)

הודעהעל ידי אאד » 12:41 31/10/2018

חוות דעת כתב:
חוות דעת כתב:עריכה:
1. יש כל מיני 'קול'ות של חצרות ושל ענינים שונים ומשונים, מספרים של שיעורים ושל מוזיקה ושל עוד דברים, איך אני יודע איזה מספר זה של 'ימות המשיח' שלא יעלה לי יחידות.

התקשרתי למספר של 'יחודמט' דרך ניתוב שיחות, וירד לי 'יחידות', אתם רוצים להגיד לי, שזה לא מספר של ימות המשיח, מדוע ירד לי יחידות?
ואני שואל שוב (כי אני לא מאמין שמישהו לא יודע התשובה על זה), איך אני יכול לדעת איזה מספר שייך לימות המשיח, ואני יכול לנתב שיחות אליו בחופשיות?

אני מאמין שב"ראוטיג ימות"
מפנה רק למערכות של ימות

אאד
הודעות: 1633
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: routing - ניתוב שלוחה (למערכת אחרת, למספר טלפון, לכמה מספרים ביחד, ל1800 לIP)

הודעהעל ידי אאד » 15:25 06/11/2018

ימות המשיח היקרים
אני חושש שיש בעיה רצינית
הקבצים של "השיחה מועברת" ו"המוזיקה בהמתנה" הברירת מחדל
נשמעים לפעמים קטועים בצורה מזוויעה ביותר
נא לבדוק את העניין
תודה רבה

מאיר
הודעות: 385
הצטרף: 18:47 17/03/2016

Re: routing - ניתוב שלוחה (למערכת אחרת, למספר טלפון, לכמה מספרים ביחד, ל1800 לIP)

הודעהעל ידי מאיר » 21:41 06/11/2018

חוות דעת כתב:כפי הנראה, עדיין לא 'שיכתוב' הגדרות הללו, יש בו כמה דברים שלא ברורים.
ביניהם:
1. האם ניתן לנתב שיחות רק למספרים עם 10 ספרות ולא למספר בזק רגיל?
2. כתוב שבוטל האפשרות לנתב למספרי 012 לפי שעות \ ימים. זאת אומרת שבלי ההגבלה של שעות וימים כן אפשר לנתב? הלא זה יותר מ-10 ספרות. והאם דוקא למספרי 012, מה עם 013 017 וכדו'.

1. ניתן לנתב גם למספר נייח של 9 ספרות.
2. בעבר היה מודול ניתוב חינמי למספרים ברשת של 012. המודול הזה בוטל לחלוטין.

רדיופון
הודעות: 556
הצטרף: 12:35 10/04/2016

Re: routing - ניתוב שלוחה (למערכת אחרת, למספר טלפון, לכמה מספרים ביחד, ל1800 לIP)

הודעהעל ידי רדיופון » 12:37 19/11/2018

חוות דעת כתב:מפוזרים לאורך הדף כמה הוראות בעניני זיהוי מספר הטלפון, צריך לסדרם ביחד, שיהיה כל עניני 'זיהוי שיחה היוצאת' במקום אחד, ולהוסיף כותרת מודגשת לפני כל תת נושא.
והאם אין כאן כפילות של אותן הוראות?
בתודה!

טופל.

חוות דעת
הודעות: 440
הצטרף: 09:39 16/09/2018
מיקום: ארץ ישראל

Re: routing - ניתוב שלוחה (למערכת אחרת, למספר טלפון, לכמה מספרים ביחד, ל1800 לIP)

הודעהעל ידי חוות דעת » 14:52 19/11/2018

רדיופון כתב:
חוות דעת כתב:מפוזרים לאורך הדף כמה הוראות בעניני זיהוי מספר הטלפון, צריך לסדרם ביחד, שיהיה כל עניני 'זיהוי שיחה היוצאת' במקום אחד, ולהוסיף כותרת מודגשת לפני כל תת נושא.
והאם אין כאן כפילות של אותן הוראות?
בתודה!

טופל.

יופי!! יישר כח!
אולם עדיין צריך לטפל ב-הגדרות נוספות למודול routing. למה שלא יהיה מסודר כל הדברים שם, תחת כותרות רגילות. המעיין שם לא שם לב שיש שם דברים 'חדשים', כי הוא מסתכל על כותרות, לא תוך נוסחאות הגדרות.
תודה מראש!

אאד
הודעות: 1633
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: routing - ניתוב שלוחה (למערכת אחרת, למספר טלפון, לכמה מספרים ביחד, ל1800 לIP)

הודעהעל ידי אאד » 15:09 19/11/2018

חוות דעת כתב:
רדיופון כתב:
חוות דעת כתב:מפוזרים לאורך הדף כמה הוראות בעניני זיהוי מספר הטלפון, צריך לסדרם ביחד, שיהיה כל עניני 'זיהוי שיחה היוצאת' במקום אחד, ולהוסיף כותרת מודגשת לפני כל תת נושא.
והאם אין כאן כפילות של אותן הוראות?
בתודה!

טופל.

יופי!! יישר כח!
אולם עדיין צריך לטפל ב-הגדרות נוספות למודול routing. למה שלא יהיה מסודר כל הדברים שם, תחת כותרות רגילות. המעיין שם לא שם לב שיש שם דברים 'חדשים', כי הוא מסתכל על כותרות, לא תוך נוסחאות הגדרות.
תודה מראש!

בוצע


חזור אל “הגדרות במערכת”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים